ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"The effect of marketing focus, innovation and learning organization on the building of competitive advantages: empirical evidence from ISO 9000 certified companies\"

โดย :

รศ.ดร.บุญฑวรรณ วิงวอน
ดร.ธนกร น้อยทองเล็ก
ชื่อเรื่อง : The effect of marketing focus, innovation and learning organization on the building of competitive advantages: empirical evidence from ISO 9000 certified companies
เจ้าของผลงาน : รศ.ดร.บุญฑวรรณ วิงวอน
ดร.ธนกร น้อยทองเล็ก
วันที่เผยแพร่ : 2556 Journal of Strategic Markrting
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : (ระดับนานาชาติ) Journal of Strategic Markrting