ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"A Causal Effect of Customer Relationship Management, Attitude, Subjective Norm, Perceived Behavioral Control of Customer Affecting Purchase Intention to Using Anti-Aging Business in Thailand.\"

โดย :

ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
ชื่อเรื่อง : A Causal Effect of Customer Relationship Management, Attitude, Subjective Norm, Perceived Behavioral Control of Customer Affecting Purchase Intention to Using Anti-Aging Business in Thailand.
เจ้าของผลงาน : ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
วันที่เผยแพร่ : Vol.41 No.1 January-March 2021
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : ABAC Journal (Scopus) pp 121-145