ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"Causal Model of Customer Intention to Using Anti-Aging Business in Thailand.\"

โดย :

ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
ชื่อเรื่อง : Causal Model of Customer Intention to Using Anti-Aging Business in Thailand.
เจ้าของผลงาน : ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
วันที่เผยแพร่ : 9/6/2562 International Conference on Global Economy in Business, Management, Social Science and Humanity Perspective (GEMSH – 19)
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : International Conference on Global Economy in Business, Management, Social Science and Humanity Perspective (GEMSH – 19). Istanbul, Turkey. pp. 60 - 64