บทความ
\"Perception, Corporate Social Responsibility Activities and Brand Images Affecting Decision Making for Using Services at PTT’s Fuel Stations of People at Mueng District Region, Lampang Province\"
โดย :
 
                                                    ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
                                                    
                                                | ชื่อเรื่อง : | Perception, Corporate Social Responsibility Activities and Brand Images Affecting Decision Making for Using Services at PTT’s Fuel Stations of People at Mueng District Region, Lampang Province | 
| เจ้าของผลงาน : | ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์ | 
| วันที่เผยแพร่ : | 10-14 5th June, 2016 Proceedings of 73rd THE IIER INTERNATIONAL CONFERENCE Kuala Lumpur, Malaysia. | 
| ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : | Proceedings of 73rd THE IIER INTERNATIONAL CONFERENCE Kuala Lumpur, Malaysia. | 
