ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"Loyalty As Mediator on The Relationship Among Service Quality, Satisfaction, Corporate Image and Behavioral Intention of Health Tourism Customers In Upper Northern Region of Thailand\"

โดย :

ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
ชื่อเรื่อง : Loyalty As Mediator on The Relationship Among Service Quality, Satisfaction, Corporate Image and Behavioral Intention of Health Tourism Customers In Upper Northern Region of Thailand
เจ้าของผลงาน : ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
วันที่เผยแพร่ : วันที่ 27 ก.ย. 2558 Proceeding of The IRES 10th International Conference Prague, Czech Republic, 27th September 2015, Prague, Czech Republic
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : Proceeding of The IRES 10th International Conference Prague, Czech Republic, 27th September 2015, Prague, Czech Republic