บทความ
\"The Conceptual Framework : Influence of Customer Experience Management, Competitive Strategy and Customer Satisfaction on Customer Profitability In Health Spa Business, Upper Northern of Thailand\"
โดย :
 
                                                    ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
                                                    
                                                | ชื่อเรื่อง : | The Conceptual Framework : Influence of Customer Experience Management, Competitive Strategy and Customer Satisfaction on Customer Profitability In Health Spa Business, Upper Northern of Thailand | 
| เจ้าของผลงาน : | ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์ | 
| วันที่เผยแพร่ : | วันที่ 27 ก.ย. 2558 Proceeding of The IRES 10th International Conference Prague, Czech Republic, 27th September 2015, Prague, Czech Republic | 
| ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : | Proceeding of The IRES 10th International Conference Prague, Czech Republic, 27th September 2015, Prague, Czech Republic | 
