บทความ
\"Perception, Corporate Social Responsibility Activities and Brand Images Affecting Decision Making for Using Services at PTT’s Fuel Stations of People at Mueng District Region, Lampang Province\"
โดย :
ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
| ชื่อเรื่อง : | Perception, Corporate Social Responsibility Activities and Brand Images Affecting Decision Making for Using Services at PTT’s Fuel Stations of People at Mueng District Region, Lampang Province |
| เจ้าของผลงาน : | ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์ |
| วันที่เผยแพร่ : | 10-14 5th June, 2016 Proceedings of 73rd THE IIER INTERNATIONAL CONFERENCE Kuala Lumpur, Malaysia. |
| ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : | Proceedings of 73rd THE IIER INTERNATIONAL CONFERENCE Kuala Lumpur, Malaysia. |