ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"Effect of Celebrity Endorsement, Advertising Effectiveness, Attitude and Customer Experience toward Purchase Intention of Cosmetic Surgery In the Upper Northern Region of Thailand.\"

โดย :

รศ.ดร.บุญฑวรรณ วิงวอน
ชื่อเรื่อง : Effect of Celebrity Endorsement, Advertising Effectiveness, Attitude and Customer Experience toward Purchase Intention of Cosmetic Surgery In the Upper Northern Region of Thailand.
เจ้าของผลงาน : รศ.ดร.บุญฑวรรณ วิงวอน
วันที่เผยแพร่ : 9/6/2562 International Conference on Global Economy in Business, Management, Social Science and Humanity Perspective (GEMSH – 19)
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : International Conference on Global Economy in Business, Management, Social Science and Humanity Perspective (GEMSH – 19). Istanbul, Turkey. pp. 79 – 86