บทความ
\"Marketing Mix and Unique Identities Affecting Consumers’ Purchase Decisions in The Community Market: A Case Study of Tung Kwian and Baan Tha Doi Kaew Market.\"
โดย :
ดร.อาชวิน ใจแก้ว
รศ.ดร.บุญฑวรรณ วิงวอน
ผศ.ดร.ธนกร สิริสุคันธา
ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
ชื่อเรื่อง : | Marketing Mix and Unique Identities Affecting Consumers’ Purchase Decisions in The Community Market: A Case Study of Tung Kwian and Baan Tha Doi Kaew Market. |
เจ้าของผลงาน : | ดร.อาชวิน ใจแก้ว รศ.ดร.บุญฑวรรณ วิงวอน ผศ.ดร.ธนกร สิริสุคันธา ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์ |
วันที่เผยแพร่ : | 9-10 ตุลาคม 2561 31th International Conference on Management, Economics & Social Science (ICMESS). Amsterdam, Netherlands. |
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : | 31th International Conference on Management, Economics & Social Science (ICMESS). |