ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"Perception, Corporate Social Responsibility Activities and Brand Images Affecting Decision Making for Using Services at PTT’s Fuel Stations of People at Mueng District Region, Lampang Province\"

โดย :

ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
ชื่อเรื่อง : Perception, Corporate Social Responsibility Activities and Brand Images Affecting Decision Making for Using Services at PTT’s Fuel Stations of People at Mueng District Region, Lampang Province
เจ้าของผลงาน : ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
วันที่เผยแพร่ : 10-14 5th June, 2016 Proceedings of 73rd THE IIER INTERNATIONAL CONFERENCE Kuala Lumpur, Malaysia.
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : Proceedings of 73rd THE IIER INTERNATIONAL CONFERENCE Kuala Lumpur, Malaysia.