ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"Relationships Between Service Quality, Image, and Customer Satisfaction Affecting Intended Purchase Behavior of Low-Cost Airlines Service in Upper North Region, Thailand\"

โดย :

ดร.ธนกร น้อยทองเล็ก
ชื่อเรื่อง : Relationships Between Service Quality, Image, and Customer Satisfaction Affecting Intended Purchase Behavior of Low-Cost Airlines Service in Upper North Region, Thailand
เจ้าของผลงาน : ดร.ธนกร น้อยทองเล็ก
วันที่เผยแพร่ : วันที่ 27 ก.ย. 2558 Proceeding of The IRES 10th International Conference Prague, Czech Republic, 27th September 2015, Prague, Czech Republic
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : Proceeding of The IRES 10th International Conference Prague, Czech Republic, 27th September 2015, Prague, Czech Republic