ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"The Conceptual Framework : Influence of Customer Experience Management, Competitive Strategy and Customer Satisfaction on Customer Profitability In Health Spa Business, Upper Northern of Thailand\"

โดย :

ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
ชื่อเรื่อง : The Conceptual Framework : Influence of Customer Experience Management, Competitive Strategy and Customer Satisfaction on Customer Profitability In Health Spa Business, Upper Northern of Thailand
เจ้าของผลงาน : ผศ.ดร.นภาวรรณ เนตรประดิษฐ์
วันที่เผยแพร่ : วันที่ 27 ก.ย. 2558 Proceeding of The IRES 10th International Conference Prague, Czech Republic, 27th September 2015, Prague, Czech Republic
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : Proceeding of The IRES 10th International Conference Prague, Czech Republic, 27th September 2015, Prague, Czech Republic