ระบบบริหารงานวิจัย คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง

บทความ

\"Marketing Communication, Corporate Image and Parents loyalty to Regular Private Schools in the Upper Northern Region of Thailand.\"

โดย :

รศ.ดร.บุญฑวรรณ วิงวอน
ชื่อเรื่อง : Marketing Communication, Corporate Image and Parents loyalty to Regular Private Schools in the Upper Northern Region of Thailand.
เจ้าของผลงาน : รศ.ดร.บุญฑวรรณ วิงวอน
วันที่เผยแพร่ : 9/6/2562 International Conference on Global Economy in Business, Management, Social Science and Humanity Perspective (GEMSH - 19.
ฐานข้อมูลที่ตีพิมพ์/หน่วยงานที่รับรอง : International Conference on Global Economy in Business, Management, Social Science and Humanity Perspective (GEMSH – 19). Istanbul, Turkey. pp. 31 – 35